Facebook, nouă încercare de a-și spăla imaginea. Logo-ul aplicației va fi schimbat
Facebook a anunțat în cursul acestei săptămâni că își va schimba designul logo-ului, motivul fiind o abordare mai optimistă și o încercare de a convinge utilizatorii de siguranța ei.
Inovația constă în „cuvântul Facebook cu litere mari și un font nou, alternează între verde, albastru și nuanțe de roșu, portocaliu și violet culori care reprezintă celelalte branduri ale companiei”, informează digi24.ro. În plus, folosește culori „calde” pentru că acestea ar oferi încredere utilizatorilor.
Logo-ul va fi introdus pe platformă în curând, iar utilizatorii vor fi anunțați de schimbare. Odată cu aceasta, pe celelalte aplicații, li se va reaminti consumatorilor că ele sunt deținute de Facebook.
Conform unui nou studiu, doar 29% din populația americanilor știe că WhatsApp și Instagram aparțin companiei, informează sursa amintită anterior. Scopul principal al acestui „rebranding” este de a asigura utilizatorii că cele două sunt deținute de Facebook, întrucât se crede că asocierea aceasta ar oferi încredere. De asemenea, Instagram și-a schimbat ulterior logo-ul, adoptând culori asemănătoare cu cele ale viitoarei sigle pentru Facebook.
De la începutul acestui an, platforma și-a anunțat intenția de a face anumite ajustări pentru ca oamenii să se încreadă din nou în rețeaua de socializare. În urma scandalului Cambridge Analytica, aplicația dorește să implementeze noi măsuri de siguranță precum criptarea mesajelor. În plus, curând va oferi posibilitatea de a trimite mesaje oricărei persoane din agenda de contacte prin Facebook sau SMS.
Fondatorul platformei, Mark Zuckerberg, se confruntă cu audieri în fața Congresului încercând să asigure că aplicația este sigură. Cu toate acestea, în decursul lunii trecute mai mulți procurori generali au realizat o anchetă privind activitățile anticoncurențiale ale rețelei social-media. Aceștia își exprimă temerile cum că „Facebook ar fi pus datele consumatorilor în pericol, reducând calitatea alegerilor acestora și crescând prețul reclamelor”, potrivit digi24.ro.
Articole asemănătoare
Manuela Preoteasa, despre experiența sa în presă: Dacă spuneai cuiva că ești jurnalist în online, era ca și cum scriai în toaletă
Spune-mi cum scrii un email ca să-ți spun cum o să-ți meargă campania. De email marketing
Premieră în România: justiția apără presa
Jurnalista care a protestat la televiziunea rusă de stat spune că i-a fost „imposibil să tacă”
Cum a îngropat năvalnicul Laufer eforturile propagandei PSD de a-l transforma pe Iohannis într-un antisemit EXCLUSIV