Yahoo! vinde preferințele clienților săi altor companii
Supriză din partea Yahoo: compania americană le oferă altor firme posibilitatea să achiziționeze date despre preferințele clienților săi.
Această practică, prin care companiile pot să afle ce produse ar achiziționa clienții, constă în scanarea email-urilor primite și trimise de peste 200 de milioane de clienți ai serviciului său de mesajerie electronică, conform Zf.ro.
În plus, sursa mai menționează că practica nu este apreciadă de cele mai multe companii din Silicon Valley.

Articole asemănătoare
Cum plănuiește un startup canadian să reînvie jurnalismul local
Israel reîncepe urmărirea cetățenilor prin tehnologia antiteroristă, după creșterea numărului de cazuri de coronavirus
Teoriile conspirației despre incendiile din Canada se răspândesc ca focul
Propaganda rusă: Ucraina plănuia un atac cu „bombe murdare” în Rusia
Polonezii au ieșit în stradă pentru libertatea presei, după ce Parlamentul a aprobat o lege controversată