
Yahoo! vinde preferințele clienților săi altor companii
Supriză din partea Yahoo: compania americană le oferă altor firme posibilitatea să achiziționeze date despre preferințele clienților săi.
Această practică, prin care companiile pot să afle ce produse ar achiziționa clienții, constă în scanarea email-urilor primite și trimise de peste 200 de milioane de clienți ai serviciului său de mesajerie electronică, conform Zf.ro.
În plus, sursa mai menționează că practica nu este apreciadă de cele mai multe companii din Silicon Valley.
Articole asemănătoare
O româncă, printre câștigătorii premiilor Pulitzer pentru jurnalism, alături de colegii săi de la The Washington Post
Un judecător a interzis temporar publicației New York Times să publice documente despre Project Veritas
Jurnalistul american Evan Gershkovich, acuzat de Rusia că lucrează pentru CIA
Cristina Țopescu a murit. Jurnalista a fost găsită în apartamentul său, la aproximativ 3 săptămâni de la deces
Iran: Cele două jurnaliste care au relatat despre moartea lui Mahsa Amini, condamnate pentru colaborare cu SUA