Vicepreședintele EA susține că termenul ”gamer” este învechit
Într-un interviu acordat recent, vicepreședintele Electronic Arts (EA) a afirmat că nu crede că termenul ”gamer”, folosit anterior pentru a descrie persoane care se joacă în mod activ pe calculator sau console, mai este aplicabil în prezent.
Elle McCarthy le-a spus jurnaliștilor de la Adweek că „nu există deloc «gameri» și înțelegerea acestui fapt va fi crucială pentru specialiștii în marketing”, conform PSU.com.
„Jocurile nu mai sunt un mediu sau o industrie, sunt pur și simplu «interactive». Acum poți interacționa cu aproape orice prin joc – de la o zonă de interes precum designul interior la o mișcare precum Black Lives Matter sau explorarea identității tale sexuale”, a mai spus vicepreședintele EA.
Afirmația acesteia vine în contextul în care unde o mare parte din comunitatea de gaming se definește rareori ca fiind ”gameri” – doar 14% dintre jucători folosesc în continuare termenul și doar 6% dintre femei folosesc ”gamer” ca termen definitoriu.
Astfel, EA încearcă să își adapteze strategia de marketing la nevoile actuale ale pieței. Dat fiind faptul că pandemia a obligat mare parte a populației lumii să renunțe la activitățile sociale și să găsească ocupații în interiorul casei, tot mai mulți oameni s-au orientat către jocuri.
Articole asemănătoare
Dezinformarea despre schimbările climatice a crescut vertiginos pe Twitter
Grecia închide ochii la cazuri de spionaj, violență și procese abuzive împotriva jurnaliștilor
După Meta, acum și Google anunță blocarea știrilor pentru utilizatorii din Canada
Amazon și-ar ”investiga” clienții prin intermediul Facebook, fără știința acestora
Cartelurile mexicane de droguri își fac marketing pe TikTok