Twitter răspunde la întrebările jurnaliștilor cu 💩
Cât de mult credeți că Twitter apreciază mass-media pentru a răspunde jurnaliștilor la mailuri cu poop emoji? Ei bine, nu foarte mult, deoarece a implementat deja această funcție.
Anunțul a fost făcut chiar de Elon Musk. El a scris pe Twitter: „[email protected] răspunde acum automat cu 💩”.
[email protected] now auto responds with 💩
— Elon Musk (@elonmusk) March 19, 2023
Și, într-adevăr, așa s-a întâmplat. NPR relatează că solicitarea lor adresată echipei de comunicare a Twitter a fost primită cu același emoji. Noua „funcție” a fost testată și de alți utilizatori, care și-au exprimat, de asemenea, părerea cu privire la noua adăugire.
Un campion autodeclarat al libertății de exprimare – dar numai când vrea el
De exemplu, Charles Rickett, editor video la tabloidul britanic Metro, a declarat într-o postare că este „la fel ca experiența generală a utilizatorului atunci”.
Nu este prima dată când Musk a arătat că înțelegerea sa despre ce înseamnă libertatea de exprimare este greșită. În trecut, el a râs de o jurnalistă care a fost victima doxxingului și, mai recent, platforma sa a interzis mai multe conturi ale unor jurnaliști care au dezvăluit că Twitter nu va mai permite postări despre locația avioanelor private (inclusiv a lui) folosind informații disponibile public.
citiți și: Toate dățile când Elon Musk a atacat mass-media, jurnaliști și libertatea de exprimare
De asemenea, a devenit clar că el consideră că echipele de PR din cadrul companiilor nu sunt necesare. În urma preluării Twitter de către acesta, cea mai mare parte a echipei de comunicare a fost concediată. Același lucru s-a întâmplat și cu departamentul de PR al Tesla, în 2020. Mai întâi a încetat să mai răspundă la întrebările jurnaliștilor, apoi a fost dizolvat. Potrivit lui Musk însuși, „Alte companii cheltuiesc bani pe publicitate & manipularea opiniei publice, Tesla se concentrează pe produs”.
Dar poate că un departament de PR l-ar fi ajutat pe Musk să evite mai multe controverse, inclusiv un proces pentru fraudă cu valori mobiliare pentru o serie de tweet-uri din 2018 care teasing un buyout Tesla care nu s-a întâmplat niciodată.
Articole asemănătoare
Ce articole îi atrag pe români: cancanul și sexul, în topul preferințelor cititorilor
Agenția online de turism Booking, amendată pentru încălcarea GDPR
UE vrea să înființeze o nouă unitate care să asigure implementarea legilor anti-Big Tech
Baloane pline de gunoaie și difuzoare la graniță: război propagandistic între Coreea de Nord și Coreea de Sud
Facebook poate fi dată în judecată din cauza algoritmului publicitar părtinitor, în SUA