
Twitter pregătește noi etichete de atenționare a dezinformării
Pe parcursul anului trecut, Twitter a încercat să combată fenomenul de dezinformare înflorit pe mai multe subiecte de interes public, cum ar fi pandemia SARS-CoV-2 sau alegerile prezidențiale din SUA.
După implementarea unor etichete, compania dorește să introducă noi ustensile pentru ca utilizatorii aplicației să învețe un comportament defensiv asupra dezinformării și manipulării mass-media. Twitter nu a confirmat oficial noile etichete sau când utilizatorii le-ar putea vedea pe platformă.
Săptămâna aceasta au apărut și o previzualizare a acestora, într-un tweet publicat de unul dintre echipa de cercetare a aplicației, Jane Manchun Wong. „Vezi cele mai recente” informații despre subiect, „Ramâi informat” și „Înșelător” sunt cele 3 noi etichete care urmează să fie incluse.
Printre acestea se vor afla incluse si link-uri pentru „citește mai mult”, care probabil vor redirecționa utilizatorii către informații cu privire la motivul pentru care tweet-ul a fost marcat.
Potrivit unui studiu de la începutul acestui an numit Timing Matters When Correcting Fake News, etichetele afișate oamenilor după citirea unui titlu au făcut ca postarea să fie mai puțin răspândită și a redus clasificarea greșită a acestor titluri de către oameni cu 25,3%.
Articole asemănătoare
Elon Musk acuză Ucraina că ar fi în spatele atacului cibernetic asupra platformei X
Algoritmul Twitter de afișare a previzualizărilor, investigat de companie pentru bias rasial
Opt influenceri, acuzați de autoritățile americane de fraudare a 114 milioane de dolari
SRI a identificat o serie de atacuri cibernetice asupra mai multor instituții financiare
Google, în spatele unei campanii anti-dezinformare din Uniunea Europeană