Twitter își va avertiza utilizatorii atunci când dau like dezinformării
Twitter își extinde metodele prin cade încearcă să-i oprească pe utilizatori să pice în campanie dezinformării.
Una dintre cele mai recente metode introduse de către companie îi avertizează pe useri atunci când dau like unui post catalogat ca fiind dezinformator. Mesajul afișat le cere utilizatorilor să ajute la menținerea încrederii informațiilor de pe platformă prin aflarea mai multor informații despre subiectul tweet-ului și de ce este greșit, conform SkyNews.
Măsura vine după ce compania a mai introdus o metodă similară, care s-a dovedit a da rezultate. Redistribuirea postărilor catalogate ca fiind înșelătoare a scăzut cu 29% după ce Twitter i-a obligat pe utilizatori să adauge propria lor descriere dacă doreau să dea share.
Compania speră ca îndemnarea utilizatorilor să afle mai multe informații despre o postare etichetată îi va determina să nu participe la popularizarea dezinformării.
„Este vital să oferim context în ceea ce privește motivul pentru care un Tweet este etichetat ca înșelător în cadrul alegerilor noastre, COVID-19 și regulilor media sintetice și manipulate.
Aceste solicitări au contribuit la scăderea cu 29% a mesajelor de citare a informațiilor înșelătoare, așa că le extindem pentru a le afișa când dați like unui tweet etichetat”, se arată pe pagina de Twitter a companiei.

Articole asemănătoare
SUA încearcă o nouă abordare împotriva dezinformării rusești: dezvăluirea campaniilor înainte de a se dezvolta
Google lansează programul de licențiere de știri, News Showcase, în Franța
O organizație pentru drepturile jurnaliștilor îndeamnă China să nu mai cenzureze informații despre coronavirus
Colțurile dubioase ale internetului: lista cu femei ”gata să aibă copii” din China
Jurnaliștii ucraineni, premiați cu premiul Pulitzer pentru curajul lor