Război pe piața de dating online: Bumble se ia de piept cu Tinder

Anticele invitații la cafea ori la ceai sunt demult desuete. Știm asta deja în epoca Tinder.

Ceea ce nu știam însă, este faptul că regele aplicațiilor de dating poate avea competiție. Și încă una atât de agresivă, precum Bumble.

Acum, pentru cei care nu știu ce este aceasta din urmă: simplu, o aplicație care oferă aceleași servicii ca și Tinder, doar că favorizând reprezentantele sexului feminin. Ce înseamnă mai precis asta? Ei bine, faptul că, în discuția dintre doi parteneri heterosexuali, femeia va face întotdeauna prima mișcare.

Iar deosebirile se cam opresc aici. Cel puțin asta spune Tinder, care acuză Bumble (inclusiv la tribunal) că nu este decât o copie a sa, în special în ceea ce privește deja celebra modalitate de navigare prin universul oamenilor în căutare de dragoste – swipe-ul. Sigur, ar trebui menționat și faptul că Match, compania care deține Tinder, a încercat în trecut să cumpere Bumble contra sumei de 450 de milioane de dolari, tentativă în cele din urmă eșuată.

Altfel, pentru cei care nu știu care dintre cele două aplicații este mai bună, iată, totuși, câteva diferențe între cele două, pe lângă nenumăratele similitudini care țin de aspect și funcționalități și care constituie motivul actualei dispute. Bumble, spre exemplu, este de preferat pentru cei care doresc o relație mai serioasă și unde bărbații sunt, în general, mai puțin dubioși, în vreme ce Tinder se poate lăuda cu potriviri mai bune în cazul bărbaților. Bumble, pe de altă parte, pretinde că 6 din 10 cupluri care folosesc această aplicație ajung să se căsătorească, așa că decideți voi care vă ajută cel mai mult.

Sigur, pe de altă parte un mare minus pentru Bumble este și faptul că nu este disponibil în România, cel puțin pentru moment. Dar este bine să știți de ce este în stare înainte să vină și la noi principalul competitor al lui Tinder.