Instagram vrea să semene cu TikTok: „Nu mai suntem o aplicație de partajare a fotografiilor”
Modelul de succes al TikTok influențează Facebook, compania-mamă a Instagram, care testează în prezent noi funcții pentru aplicația de photo-sharing.
Cea mai mare schimbare pe care Facebook o va introduce curând se referă la dimensiunea video-urilor care apar în feed. Șeful Instagram a anunțat miercuri că rețeaua de socializare intenționează să înceapă să arate utilizatorilor videoclipuri recomandate pe întregul ecran, conform CNBC.
„Vom experimenta, de asemenea, modul în care adoptăm videoclipul într-un mod mai larg – ecran complet, captivant, distractiv (…) Ne veți vedea făcând o serie de lucruri sau experimentând cu o serie de lucruri în acest spațiu în lunile următoare”, a spus Adam Mosseri.
Șeful Instagram a subliniat că formatul cu care Instagram s-a lansat și care până de curând îi restricționa pe utilizatori, acela de a posta poze în formă de pătrat, va fi schimbat. „Nu mai suntem o aplicație de partajare a fotografiilor sau o aplicație de partajare a fotografiilor pătrate”, a mai spus reprezentantul Facebook.
Principala sursă de inspirație a rețelei de socializare este TikTok, dar nici YouTube nu e de ignorat. Instagram se află în competiție cu aplicația chineză încă din august 2020, când a introdus Reels, o funcție video de formă scurtă care permite utilizatorilor Instagram să creeze conținut cu efecte audio suprapuse și efecte de realitate augmentată.
Articole asemănătoare
Noi norme de securitate cibernetică în UE. Iată cum ne vor afecta noile reguli
WhatsApp nu mai permite ca statusul online să fie vizibil pentru toți
Nicaragua e pe punctul de a adopta două legi care vor afecta dramatic libertatea presei
Federaţiile Internaţională și Europeană ale Jurnaliştilor sesizează Consiliul Europei după agresiunile împotriva ziariștilor
”Dezinformarea vizuală” nu înseamnă doar clipuri deepfake, ci și poze ieșite din context