
Instagram reintroduce feed-ul cronologic
Adam Mosseri, directorul Instagram, a anunțat printr-o postare pe blogul companiei că platforma pe care o conduce va reintroduce posibilitatea de a vizualiza feed-ul în ordine cronologică. Asta înseamnă că de acum vei putea să optezi între feed-ul normal -generat de algoritmul Instagram- și cel care îți livrează cele mai recente postări ale conturilor pe care le urmărești.
Decizia vine după ce în decembrie anul trecut, Mosseri a fost audiat în Senatul american unde a trebuit să răspundă acuzațiilor cu privire la algoritmul platformei care promovează conținut dăunător pentru utilizatori, cu precădere pentru cei mai tineri.
Tot atunci, șeful Instagram a făcut o serie de promisiuni printre care și reintroducerea feed-ul cronologic așa cum era disponibil pe Instagram înainte de 2016. Se pare că s-a ținut de promisiune.
Pe lângă feed-ul în ordine cronologică (numit Following), Instagram a mai adăugat o opțiune numită Favorites care permite utilizatorilor să aleagă conturile prioritare, cum ar fi prietenii apropiați sau influencerii preferați. Postările de la conturile favorite vor apărea primele în feed-ul utilizatorului, iar celelalte persoane nu vor ști când sunt adăugate sau eliminate din lista de favorite.

Ambele opțiuni vor fi disponibile tuturor utilizatorilor Instagram. Important de precizat este că noua opțiune cronologică nu este selectată în mod implicit. Deci, nu scapi așa ușor de algoritmul aplicației. De acum, vei putea să te muți între cele trei versiuni ale feed-ului: Home, care rămâne cel implicit și generat de algoritm, Following și Favorites.
Deși nu vrea să renunțe la sistemul de feed algoritmic, pentru Instagram decizia de a reintroduce opțiunea cronologică este una destul de importantă.
Articole asemănătoare
Daily Mail a dat în judecată Google pentru că ar fi pus monopol pe spațiul publicitar
Copiii se declară adulți pe rețelele de socializare, ajungând să fie expuși pericolelor
Cehia cere Uniunii Europene să combată dezinformarea rusă din Africa
Joe Biden își face campanie într-unul dintre cele mai populare jocuri, Animal Crossing
Vaccinarea împarte opinia publică. 27% din români sunt indeciși în privința imunizării împotriva Covid