Fortnite a strâns peste 140 de milioane de dolari pentru Ucraina
Recent, campania de strângere de fonduri demarată de Epic Games (compania care deține Fortnite) s-a încheiat și a adunat 144 de milioane de dolari. Fondurile o să meargă către organizații internaționale care ajută Ucraina.
Banii au fost strânși prin intermediul Fortnite, Epic Games anunțând că timp de două săptămâni toate veniturile generate de jocul video vor fi donate către organizațiile de ajutorare a populației ucrainene.
— Fortnite (@FortniteGame) March 20, 2022
După ce doar în prima zi a campaniei a strâns peste 35 de milioane de dolari, acum Epic Games anunță că 144 de milioane de dolari este suma totală după două săptămâni de colectare. Principalele organizații care vor primi acești bani sunt UNICEF, Înaltul Comisariat al Națiunilor Unite pentru Refugiați, Programul Alimentar Mondial și ONG-uri internaționale ca Direct Relief și World Central Kitchen.
Our deepest thanks to everyone who joined us in supporting humanitarian relief efforts for people affected by the war in Ukraine.
Together with the Fortnite community and @Xbox, we raised $144 million USD for @DirectRelief @UNICEF, @WFP, @Refugees and @WCKitchen. pic.twitter.com/lPAa8lmfJn
— Fortnite (@FortniteGame) April 4, 2022
În tweet apare și Xbox pentru că Epic Games a decis să facă un parteneriat cu Microsoft astfel încât să maximizeze veniturile. Mai exact, Microsoft s-a angajat că banii generați de Fortnite pe platformele lor vor merge către eforturile de ajutorare.
Epic Games nu e singura companie din industria jocurilor video care a desfășurat campanii de strângere de fonduri pentru Ucraina. Riot Games (compania din spatele League of Legends) a strâns peste 5 milioane de dolari prin intermediul unor promoții din joc. Itch.io a creat un pachet cu peste 1000 de jocuri pe care l-a scos la vânzare și a generat peste 6 milioane de dolari pentru Ucraina, iar Humble Bundle a strâns 20 de milioane tot cu un pachet impresionant de jocuri, cărți și materiale exclusive.
Articole asemănătoare
Ce se vede la TV de Paște: slujba de Înviere, emisiuni speciale, reality-show-uri și filme pentru familie
Un alt spot publicitar despre pâine și Covid e discutat de CNA
”Raze rasiale” care lovesc Pământul – un fake news de mâna a doua
Jurnalista australiană reținută fără explicații în China, considerată a fi un „pericol pentru siguranța națională”
Luptă strânsă privind rezultatele referendumului din Republica Moldova pentru integrarea europeană