Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Companiile AI negociază cu industria media folosirea articolelor de presă

Companiile AI negociază cu industria media folosirea articolelor de presă

Google, Microsoft și OpenAI s-au întălnit cu directorii unora dintre cele mai importante organizații media, printre care Axel Springer, News Corp și The New York Times pentru a discuta o posibilă plată privind folosirea articolelor de presă de către …
Citește mai mult "Companiile AI negociază cu industria media folosirea articolelor de presă"
Category Mai noiPosted on 2 comentariu la Șeful OpenAI vrea reglementare, dar nu prea. De ce arată UE cu degetul

Șeful OpenAI vrea reglementare, dar nu prea. De ce arată UE cu degetul

Reglementarea inteligenței artificiale este un subiect intens discutat în ultima vreme. Uniunea Europeană, SUA, China și alte state din lume sunt hotărâte să introducă o serie de măsuri ce ar trebui să împiedice noua tehnologie să afecteze societatea…
Citește mai mult "Șeful OpenAI vrea reglementare, dar nu prea. De ce arată UE cu degetul"
Category Mai noiPosted on 1 comentariu la Blocarea știrilor în Canada: Trudeau acuză Google și Meta de ”tactici de intimidare”

Blocarea știrilor în Canada: Trudeau acuză Google și Meta de ”tactici de intimidare”

Amenințările Meta și Google cu privire la blocarea știrilor pentru utilizatorii din Canada continuă. Mărul discordiei este o nouă lege pe care guvernu…
Citește mai mult "Blocarea știrilor în Canada: Trudeau acuză Google și Meta de ”tactici de intimidare”"
Category Mai noiPosted on 2 comentariu la Problemele financiare continuă pentru Twitter. Vânzările de reclame online au scăzut cu 592

Problemele financiare continuă pentru Twitter. Vânzările de reclame online au scăzut cu 59%

Twitter continuă să piardă bani din publicitate, în ciuda eforturilor lui Elon Musk de-a convinge agențiile de publicitate că platforma este cel mai bun loc pentru reclamele lor. Twitter depinde de banii publicitatea online, însă veniturile companiei…
Citește mai mult "Problemele financiare continuă pentru Twitter. Vânzările de reclame online au scăzut cu 59%"