
Dezinformarea a alimentat boicotul supermarketurilor
Ura față de orice este diferit nu este un concept nou. Frustrarea oamenilor față de traiul greu le dă populiștilor ocazia să găsească tot felul de pretinși vinovați. În trecut, au fost evreii, burghezii, iar acum s-a ajuns la imigranți, femei și corporații.
În România, extremiștii au exploatat nemulțumirile românilor pentru a stârni ură față de marile companii. Călin Georgescu i-a îndemnat, în timpul unei emisiuni TV, pe susținătorii săi să boicoteze supermarketurile. Motivul? Nu ar avea produse românești.
Dezinformarea, însă, a mers mai departe și a ajuns să prezinte videoclipuri cu farse din supermarketurile din Ucraina ca fiind forme de protest manifestate de români.
Aflați mai multe despre cum simpla minciună despre produsele românești a ajuns să fie privită ca îndemn de boicot economic în noul episod al Pastilei de (DEZ)INFORMARE, o emisiune realizată de Editiadedimineata.ro și Mediastandard.ro, difuzată pe Digi24 și YouTube:
Articole asemănătoare
Ultimul clip al Ucrainei ne arată de ce Zelenski câștigă în fața lui Putin
Spune-mi câți ani ai, ca să îți spun cu cine ai votat. Profilul votanților la alegerile prezidențiale 2019
Social media, locul unde se întâlnește cel mai des dezinformarea legată de schimbările climatice
Propaganda rusă a intrat pe geam în România: Sputnik funcționează, dar pe alt domeniu
Fake news în presa din România, despre ”medicamentul banal care tratează coronavirusul”