
Compania-mamă a TikTok, ByteDance, a achiziționat producătorul de căști VR Pico
ByteDance, compania care deține celebra platformă TikTok, se îndreatpă către o nouă etapă, cea a realității virtuale, prin achiziționarea producătorului de căști VR Pico.
Informația, apărută ca un zvon săptămâna trecută, a fost verificată de instituții media precum CNBC și Nweon, o publicație chineză, conform The Verge.
Într-un răspuns oferit CNBC, ByteDance a afirmat că „suita cuprinzătoare de tehnologii software și hardware Pico, precum și talentul și expertiza profundă a echipei, vor sprijini atât intrarea noastră în spațiul VR, cât și investițiile pe termen lung în acest domeniu emergent”. Mai mult, compania se declară „optimistă cu privire la viitorul VR și alinierea acestuia la misiunea noastră”.
Planurile companiei-mamă a TikTok cu privire la tehnologia VR nu sunt sigure, dat fiind faptul că implementarea unui astfel de sistem pe cea mai populară platformă din portofoliu, TikTok, nu pare încă viabilă. Mai mult, nu este clar cum achiziția ar putea afecta planurile lui Pico.
În ciuda faptului că TikTok este cel mai de succes produs al său, ByteDance continuă să-și facă simțită prezența și în alte industrii. Noua achiziție vine la doar câteva luni după ce a cumpărat studioul de jocuri Moonton.
Articole asemănătoare
Inteligența artificială în mass-media: pot ”roboții” să înlocuiască complet jurnaliștii?
Jurnaliști falși. Cum se folosește Rusia de Facebook pentru a ataca Ucraina
Turcia va lansa propria platformă de ”fact-checking”, în încercarea de a extinde cenzura pe internet
TikTok a eșuat în implementarea interdicțiilor în Rusia. Platforma, dominată de conținutul pro-război
UE introduce legi dure cu privire la conținutul platformelor Big Tech