China vrea ca peste 200 de instituții media să răspândească propagandă despre cum a răspuns Beinjingul pandemiei
Încă de când China a recunoscut public că se confruntă cu o epidemie, Partidul Comunist de la guvernare a încercat să lustruiască răspunsul său la această criză epidemiologică.
Recent, People’s Daily a anunțat că organizațiile media din Belt and Road News Network – peste 200 de instituții din 98 de țări – se vor alătura eforturilor de promovare a modului în care Beijingul a tratat pandemia de coronavirus, conform New York Post.
”Belt and Road News Network a emis o scrisoare deschisă membrilor alianței sale din 205 de instituții media din 98 de țări din întreaga lume, prin care le-a solicitat să transmită publicului mesajul de unitate și sprijin, să spună povești despre cum țările luptă împreună, privind să ne ajutăm unii pe alții și să ne oferim mesajul cald al unității și al forței”, se arată în comunicatul ziarului oficial al Partidului Comunist Chinez.
Totuși, tensiunile iscate recent între Beijing și Washington, D.C. nu au rămas netaxate. În următorul paragraf, People’s Daily notează că Occidentul încearcă să decredibilizeze eforturile poporului chinez prin inventarea unor povești false.
”Din păcate, unele publicații occidentale iresponsabile au răspândit și chiar au creat zvonuri, care au subminat cooperarea internațională pentru combaterea virusului”, se mai arată în comunicatul publicat la începutul acestei săptămâni.
BRNN, lansat în aprilie 2019 în China, este un grup media al cărui scop oficial este de a promova ”înțelegerea, prietenia și cooperarea” și de a forma ”un mecanism de colaborare normalizat”, conform The Diplomat.
Articole asemănătoare
Avertismentul unui expert internațional: Rusia s-ar putea amesteca în alegerile din Brazilia și India
Scrisoare de susținere a reporterului american Evan Gershkovich, semnată de jurnaliști ruși
O româncă, printre câștigătorii premiilor Pulitzer pentru jurnalism, alături de colegii săi de la The Washington Post
Ministerul pentru Mediul de Afaceri le ușurează treaba antreprenorilor: platforma Business Romania, lansată
Cum se vede candidatura Vioricăi Dăncilă prin reclamele plătite de pe Facebook