Campaniile pentru referendum – acum și la TV, după o decizie a CNA
Cu referendumul din ce în ce mai aproape de realitate și campaniile de o parte și de cealaltă din ce în cea mai activă, Consiliul Național al Audiovizual a făcut o modificare în legea la care se supun televiziunile.
Mai exact, CNA a reglementat articolul opt al Deciziei CNA nr. 441 din 20.09.2018, elimininând astfel interdicția de a face campanie pentru sau împotriva participării la referendum sau sugerarea alegerii unui vot în timpul exprimării votului și cu 24 de ore înainte, conform Playtech.ro.
Publicația menționată mai amintește că această reglementare încalcă Codul bunelor practici în materie electorală al Comisiei de la Veneția, care sugerează evitarea modificării regulilor electorale cu mai puțin de un an înainte de momentul unui referendum.
ActiveWatch și-a exprimat dezacordul cu privirea deciziei CNA, motivând că aceasta nu respectă principiile democratice și solicită reintroducerea interdicției.
Citiți mai multe pe Playtech.ro.
Articole asemănătoare
Reuters își încheie parteneriatul cu agenția de presă TASS
Europarlamentarii vor ca platformele Big Tech să anunțe instituțiile de presă înainte să le elimine postările
Robert Cazanciuc susține că presa românească nu are un cod deontologic. Google îl contrazice
Albanezii, vizați de reclame TikTok pentru a fi introduși clandestin în Marea Britanie
Întâlnirea dintre Putin și Lukashenko nu-i intimidează pe belaruși. Peste 100 de mii de persoane au protestat în weekend