Influencerilor din Regatul Unit al Marii Britanii le-a fost atrasă atenția cu privire la conținutul pe care îl postează pe Instagram, întrucât 65% dintre postările lor ar încălca regulile.
Autoritatea privind Standardele Publicitare (ASA) susține că a verificat conturile a 122 de influenceri din Anglia pe parcursul a trei săptămâni în septembrie 2020, cu scopul de a evalua dacă respectă politicile privind reclamele atunci când postează. Constatările arată că proporția creatorilor de conținut care respectă regulile „este cu mult sub ceea ce ne-am așteptat”, a spus ASA, conform The Guardian.
Din cele 24 de mii de postări analizate, doar 35% dintre ele erau etichetate în mod clar ca fiind reclame.
În acest sens, ASA a transmis înștiințări tuturor brandurilor și influencerilor a căror postări nu sunt conforme, avertizându-i că încălcările viitoare ar putea duce la numirea și rușinarea lor publică de către autoritatea de reglementare.
„Pur și simplu nu există nicio scuză pentru a nu clarifica când mesajele pozitive din postări au fost plătite de o marcă. Am acordat un avertisment echitabil influencerilro și mărcilor. Acum (…) ne pregătim pentru aplicarea acțiunilor de executare”, a declarat Guy Parker, directorul executiv al ASA.
Leave a Comment