Abonamentul cu reclame al Netflix începe să câștige teren, în SUA

Abonamentul cu reclame al Netflix începe să prindă avânt, după ce a înregistrat un început ceva mai greoi. Din luna noiembrie de când este disponibil în SUA, abonamentul a reușit să atragă un milion de utilizatori.

Inițial, doar nouă procente dintre noii abonați ai Netflix din SUA au optat pentru opțiunea ce include reclame, lucru ce a îngrijorat investitorii. Acum, însă, situația pare mult mai bună. Conform datelor analizate de Bloomberg, în jur de un milion de utilizatori au abonamentul cu reclame și, la fel de important, majoritatea acestora folosesc pentru prima dată serviciile Netflix.

La finalul anului trecut, experții din piață preconizau că principalii oameni ce vor opta pentru acest abonament vor fi cei care au deja un cont, dar doresc să plătească mai puțin. Datele arată că situația nu e deloc așa, lucru ce-i oferă companiei americane oportunitatea de a atrage între 15 și 30 de milioane de noi utilizatori, însă acest lucru se va întâmpla pe o perioadă lungă de timp.

Adevăratul test de anduranță pentru acest pachet va fi momentul când Netflix va implementa politica sa anti-password sharing. Utilizatorii care împart contul cu prietenii sau cu altcineva din-afara locuinței lor vor trebui să plătească pentru Netflix sau să renunțe la serviciu de streaming. În această situație, abonamentul ce conține publicitate devine o opțiune serioasă. Pachetul de bază (în SUA) costă 15 dolari, în timp ce alternatica cu reclame e doar șapte dolari.

Acest abonament nu este încă disponibil în România, însă nu va dura foarte mult până ce opțiunea va fi implementată la nivel global de Netflix, dacă trendul se va menține în creștere.

Iacob Șerban:
Leave a Comment

Acest website foloseste cookie-uri