Parteneriat între Google și WordPress, pentru jurnalismul local
Jurnalismul local va avea un sprijin în viitorul apropiat, întrucât Google și platforma WordPress fac echipă pentru optimizarea experienței ziariștilor.
Produsul promis de cele două companii va purta numele ”Newspack” și promite să le ofere jurnaliștilor locali aflați la început de drum rețeta de început: website design, configurarea CMS și sisteme de comerț. Plug-in-urile WordPress vor fi, totodată, valabile, conform 9to5Google.
Prețul pentru Newspack se va afla între 1000$ și 2000$ pe lună.
”Încearcă să ajute editorii mici să reușească prin construirea celor mai bune practici în produs în timp ce elimină distragerile care ar putea să distragă resurse limitate. Ne place să o numim „un CMS avizat:” știe ce trebuie să facă, chiar și atunci când tu nu”, se arată în comunicat.
Proiectul mai este finanțat și de Lenfest Institute for Journalism, The John S. and James L. Knight Foundation and Civil Media. Acestea vor contribui cu 1 milion de dolari la fondurile promise de Google (1,2 milioane de dolari).
Versiunea finală a platformei va apărea la sfârșitul lui 2019, în timp ce versiunea beta va fi disponibilă probabil prin iulie.

Articole asemănătoare
Anul ăsta, iepurașul nu mai vine la Facebook: Playboy și-a șters contul de pe rețeaua de socializare
De ce AUR servește intereselor Rusiei (și de ce nu e neapărat ca acesta să fie pe statul de plată al Kremlinului)
Programul de spionaj Pegasus a fost instalat pe telefonul soției lui Jamal Khashoggi
Freedom House: Serbia, Muntenegru și Ungaria nu mai sunt democrații, ci regimuri hibride
Fenomenul ”migrației” jurnaliștilor în politică sau zona zero dintre deontologie și practică