Instagram vrea să semene cu TikTok: „Nu mai suntem o aplicație de partajare a fotografiilor”
Modelul de succes al TikTok influențează Facebook, compania-mamă a Instagram, care testează în prezent noi funcții pentru aplicația de photo-sharing.
Cea mai mare schimbare pe care Facebook o va introduce curând se referă la dimensiunea video-urilor care apar în feed. Șeful Instagram a anunțat miercuri că rețeaua de socializare intenționează să înceapă să arate utilizatorilor videoclipuri recomandate pe întregul ecran, conform CNBC.
„Vom experimenta, de asemenea, modul în care adoptăm videoclipul într-un mod mai larg – ecran complet, captivant, distractiv (…) Ne veți vedea făcând o serie de lucruri sau experimentând cu o serie de lucruri în acest spațiu în lunile următoare”, a spus Adam Mosseri.
Șeful Instagram a subliniat că formatul cu care Instagram s-a lansat și care până de curând îi restricționa pe utilizatori, acela de a posta poze în formă de pătrat, va fi schimbat. „Nu mai suntem o aplicație de partajare a fotografiilor sau o aplicație de partajare a fotografiilor pătrate”, a mai spus reprezentantul Facebook.
Principala sursă de inspirație a rețelei de socializare este TikTok, dar nici YouTube nu e de ignorat. Instagram se află în competiție cu aplicația chineză încă din august 2020, când a introdus Reels, o funcție video de formă scurtă care permite utilizatorilor Instagram să creeze conținut cu efecte audio suprapuse și efecte de realitate augmentată.
Articole asemănătoare
Dăncilă, inspirație pentru… o prăjitură!
Algoritmii Facebook au confundat o localitate din Franța cu o injurătură
Relația extremiștilor ruși cu naționaliștii americani ar putea fi exploatată în apropierea alegerilor prezidențiale
Cinci diplomați polonezi, expulzați de Rusia. Varșovia s-a solidarizat cu sancțiunile impuse recent de SUA
Trump spune că îl poate elibera pe jurnalistul american Evan Gershkovich, dacă va fi președinte. Rusia nu este de acord