Audiențele în vremea coronavirusului. Posturile de știri și cele de desene animate, rating în creștere
Miercuri, 11 martie, audiența TV a avut o creștere substanțială spre deosebire de săptămâna trecută, iar posturile de știri precum Digi24 și B1 TV și canalele de desene animate au înregistrat cea mai mare creștere a ratingului.
A fost luat în calcul intervalul 18.00-24.00 de miercuri, 11 martie, față de miercurea precedentă, 4 martie, conform paginademedia.ro
Pe 11 martie, peste 7,9 milioane de români s-au uitat la televizor în fiecare minut, cu 700.000 mai mulți decât în urmă cu o săptămână.
Antena 1, cu emisiunea „Sacrificiul”, a avut o creștere de 200.000, iar Pro TV se află pe locul al doilea,cu o creștere de 40.000.
Programele de știri:
- România TV – 500.000 telespectatori (+70.000)
- Antena 3 – 420.000 (+110.000)
- Digi 24 – 185.000 (+100.000)
- B1 TV – 157.000 (dublu față de săptămâna trecută)
- Realitatea TV – 87.000 (+15.000)
Posturile de desene animate:
- Boomerang – 96.000 de telespectatori (+36.000)
- Cartoon Network – 74.000 (+15.000)
- Nickelodeon – 72.000 (aproape dublu față de săptămâna trecută)
În mediul urban, s-au înregistrat cu 300.000 mai mulți telespectatori, totalul fiind de 4 milioane. Audiența postului Digi24 a fost dublă față de săptămâna trecută, 151.000 media, spre deosebire de 62.000, devenind preferatul publicului tânăr, acesta vizionând canalul de trei ori mai mult decât săptămâna trecută.
Creșterea publicului comercial este mai mică, de doar 100.000 de telespectatori.
Articole asemănătoare
Postările de pe Instagram ar putea fi folosite de către autoritățile italiene pentru a afla cine nu respectă carantina
Comisia UE reunește un grup de experți în dezinformare pentru a construi un cadru standardizat pentru profesori
UDMR a lansat un site despre Transilvania: Împărțirea teritoriului Ungariei, o experiență cutremurătoare
Concedieri masive la Meta și Twitter. Musk a dat afară jumătate din angajați
Pastila de (DEZ)INFORMARE: Au fost incendiile din Canada declanșate intenționat?