YouTube va plasa reclame în ecranul de pauză al unui videoclip, în cea mai nouă schimbare cu privire la modul în este afișată publicitatea pe platformă. Experimentul a fost derulat și anul trecut, iar compania a fost mulțumită de rezultatele înregistrate.
Faptul că Google vrea să arate reclame după ce un clip este pus pe pauză nu este ceva neașteptat – pe lângă testul derulat anul trecut, compania s-a jucat cu această idee de mai mult timp, după ce Hulu, un serviciu de streaming similar cu Netflix, a implementat măsura chiar din 2019.
Totuși, rezultatele testului din 2023 pare a fi principalul motiv pentru care Google a hotărât să introducă oficial reclamele în ecranul de pauză al videoclipurilor.
„Deoarece am observat un răspuns pozitiv atât din partea agenților de publicitate, cât și din partea utilizatorilor, am lansat pe scară largă anunțurile «Pause» pentru toți agenții de publicitate”, a declarat un purtător de cuvânt al YouTube pentru The Verge.
Încă de săptămâna trecută, utilizatorii au început să vadă primele astfel de reclame și au postat capturi de ecran pe Reddit, care arată modul de afișare al publicității, dar și pentru a critica decizia.
YouTube spune că reclamele ”Pause” sunt menite să nu întrerupă experiența de vizionare, însă nu a oferit detalii despre reclamele normal și dacă numărul acestora va fi redus pentru a lăsa mai mult loc pentru cele din ecranul de pauză.
În ultimii ani, YouTube a testat nenumărate metode de afișare a reclamelor online și, până acum, a decis să implementeze reclame cărora nu le poți da skip, ce pot atinge și o durată de 30 de secunde.
Leave a Comment