Yahoo! vinde preferințele clienților săi altor companii
Supriză din partea Yahoo: compania americană le oferă altor firme posibilitatea să achiziționeze date despre preferințele clienților săi.
Această practică, prin care companiile pot să afle ce produse ar achiziționa clienții, constă în scanarea email-urilor primite și trimise de peste 200 de milioane de clienți ai serviciului său de mesajerie electronică, conform Zf.ro.
În plus, sursa mai menționează că practica nu este apreciadă de cele mai multe companii din Silicon Valley.

Articole asemănătoare
3 ani de la Colectiv: actorii principali, atunci și acum EXCLUSIV
Rusia a sporit atacurile cibernetice împotriva țărilor NATO
Inteligența artificială afectează traducătorii din cadrul instituțiilor UE
Rețelele sociale ne antrenează indignarea în schimbul unor recompense, cum ar fi like-urile și share-urile
Compania Axel Springer avertizează că AI ar putea înlocui jurnaliștii. ChatGPT nu ”crede” asta