Yahoo! vinde preferințele clienților săi altor companii
Supriză din partea Yahoo: compania americană le oferă altor firme posibilitatea să achiziționeze date despre preferințele clienților săi.
Această practică, prin care companiile pot să afle ce produse ar achiziționa clienții, constă în scanarea email-urilor primite și trimise de peste 200 de milioane de clienți ai serviciului său de mesajerie electronică, conform Zf.ro.
În plus, sursa mai menționează că practica nu este apreciadă de cele mai multe companii din Silicon Valley.

Articole asemănătoare
România Liberă nu-l mai are pe Iulian Capsali la conducerea editorială
Google va fi interzis în regiunea ucraineană ocupată Donețk
OpenAI susține că Times a trișat pentru a dovedi că ChatGPT a folosit conținutul său
Unitățile britanice care luptă împotriva dezinformării online se confruntă cu până la 10 articole fake news pe zi
Parlamentul European, dezamăgit de noua atitudinea a Comisiei cu privire la companiile Big Tech