Yahoo! vinde preferințele clienților săi altor companii
Supriză din partea Yahoo: compania americană le oferă altor firme posibilitatea să achiziționeze date despre preferințele clienților săi.
Această practică, prin care companiile pot să afle ce produse ar achiziționa clienții, constă în scanarea email-urilor primite și trimise de peste 200 de milioane de clienți ai serviciului său de mesajerie electronică, conform Zf.ro.
În plus, sursa mai menționează că practica nu este apreciadă de cele mai multe companii din Silicon Valley.

Articole asemănătoare
Un alt jurnalist din Mexic a fost omorât. Bilanțul sumbru ajunge la 12
Facebook răspunde la presiunile presei prin promovarea beneficiilor pe care le au publisherii de pe urma Instant Articles
Un alt jurnalist din Mexic a scăpat nevătămat dintr-un atac
La ce s-au uitat românii de Crăciun: filmele de pe ProTV și Antena 1, dar și la România TV
Războiul lui Emmanuel Macron împotriva știrilor false începe într-o joi