Yahoo! vinde preferințele clienților săi altor companii
Supriză din partea Yahoo: compania americană le oferă altor firme posibilitatea să achiziționeze date despre preferințele clienților săi.
Această practică, prin care companiile pot să afle ce produse ar achiziționa clienții, constă în scanarea email-urilor primite și trimise de peste 200 de milioane de clienți ai serviciului său de mesajerie electronică, conform Zf.ro.
În plus, sursa mai menționează că practica nu este apreciadă de cele mai multe companii din Silicon Valley.
Articole asemănătoare
Zeci de ONG-uri avertizează Comisia Europeană să nu se gândească la închiderea rețelelor sociale
Bitdefender, predicții pentru 2020: atacurile cibernetice vor fi mai sofisticate, știrile false ar putea afecta alegerile din SUA
Dezinformările care au marcat România în 2021: despre mișcarea anti-vax, victimizare și influența Rusiei
Vicepreședintele EA susține că termenul ”gamer” este învechit
Ați trimis un mesaj greșit? Facebook vă lasă să-l retrageți în maxim 10 minute