După anunțul că se lucrează la eliminarea funcției block, Elon Musk revine și afirmă că X, fosta Twitter, va elimina și titlurile linkurilor către articole de știri. Singurele lucruri vizible vor fi imaginea aleasă pentru articol și hyperlinkul în sine, ca utilizatorii să poată accesa site-ul respectiv.
În acest moment, platforma afișează titlul, imaginea și un textul sumar al articolul. X va elimina asta, iar utilizatorii vor mai putea vedea doar imaginea și linkul. Musk vrea ca jurnaliștii să însoțească postărilor de un text explicativ, totul în numele simțului estetic, aparent. Într-un comentariu cu privire la știrea eliminării titlurilor articolelor de presă, motivația miliardarului este uimitoare.
„Va îmbunătăți foarte mult partea estetică”, spune Musk. The Verge afirmă că surse interne din cadrul X au declarat că decizia a fost prezentată și agenților de publicitate, care au reacționat negativ. Cu toate acestea Musk este hotârât să implementeze acest lucru, fiind de părere că va ajuta la eliminarea clickbaitului.
Cum anume eliminarea titlului unui articol va ajuta la stoparea fenomenului, e greu de spus. Din contră, simpla imagine a articolul poate fi însoțită de un text total neadăvărat cu ce se poate găsi în articol. Într-un mediu unde elementele vizuale sunt unul dintre cele mai puternice aspecte la care oamenii răspund, eliminarea oricărui context este halucinant.
Leave a Comment