„Very nice!”. Kazahstanul a adoptat sloganul din filmul Borat într-o campanie de turism
Kazahstanul, care a interzis primul film Borat, a ajuns să adopte sloganul personajului jucat de Sacha Baron Cohen, “Very Nice!”.
Cea mai recentă campanie de promovare a turismului conține patru spoturi de câte 15 secunde fiecare, menite să arate cele mai atrăgătoare aspecte ale statului din Asia Centrală, precum frumusețea naturală a Kazahstanului, tradițiile locale și bucătăria regională, conform Business Insider.
Cu toate că autoritățile nu doreau inițial să facă vreo referire la cel mai recent film Borat, ideea valorificării popularității a venit din partea unui american stabilit în Kazahstan, căsătorit cu o localnică.
Kairat Sadvakassov, vicepreședintele consiliului de turism din Kazahstan, a afirmat pentru New York Times că „în vremurile COVID, când cheltuielile cu turismul sunt în așteptare, era bine să vezi țara menționată în mass-media. Nu în cel mai frumos mod, dar este bine să fii acolo”.
Articole asemănătoare
Tot ce ar trebui să știi despre prezența rusă la granița Ucrainei și cât de mare este posibilitatea unei invazii
Nouă ipoteză privind motivul pentru care oamenii distribuie fake news: nu acordă destulă atenție conținutului
Finala Insula Iubirii, oportunitate de promovare pe social media pentru branduri și politicieni
STUDIU. Avem un adevărat colaps al încrederii în democraţii
Imaginile sunt cele care atrag privirea către știrile de pe Facebook