Timeline-ul ultimelor gafe ale Facebook. Ce urmează?
Mai întâi a fost vestea că cele aproximativ 50 de milioane de persoane afectate de scandalul Cambridge Analytica s-au transformat în 87 de milioane. Sigur, o diferență neînsemnată având în vedere cantitățile de date cu care operează Facebook, dar, totuși, reprezentând o populație cât a Poloniei.
Apoi, într-un gest care amintea de Ceaușescu, Mark Zuckerberg a ieșit să spună că el și nimeni altul decât el este cel îndreptățit și capabil să conducă compania pe mai departe. Sigur, mergând mai departe pe firul comparației de mai sus, o persoană de încredere ar fi putut, totuși, să-i spună că la fel se lăuda și cârmaciul înainte să-l salte elicopterul de pe CC, dar, în fine. Așa pățesc, se pare, toți oamenii de genul ăsta.
Sigur, între timp a mai fost cel puțin o debranșare notabilă de la rețeaua lui Mark și anume celebrul comediant Will Ferell, doar că nu suficient de celebru sau însemnat, se pare, încât să genereze o mișcare asemănătoare cu tracțiune foarte mare. Prin urmare, pentru moment mișcarea #deletefacebook ia ceea ce se cheamă la loc comanda în așteptarea unor vremuri mai bune.
Până una-alta însă, cea mai rea piele în care să fii nu este cea a celor 87 de milioane de persoane ale căror date s-au scurs pe căile întortocheate ale internetului. Nu, nicidecum. Mult mai rău în acest moment este să fii un angajat Facebook, pentru că, așa cum a declarat compania, toți cei afectați de acest scandal (adică toți 87 de milioane, da) vor fi contactați, urmând să primească un mesaj detaliat privind felul în care i-a afectat scurgerea de informații.
Ei bine, se pare că cineva se pregătește de cel puțin câteva nopți albe. Iar cel mai trist este că din pricina erorilor șefilor săi.
Articole asemănătoare
Regimul lui Lukașenko se folosește de fotbal în scop propagandistic
Ucraina lansează o colecție de NFT-uri care prezintă cronologia războiului
Concurența neloială e scumpă: Google, amendă de 5 miliarde de dolari
Coreea de Nord a furat criptomonede în valoare de 400 de milioane de dolari
Gen Z știe diferența dintre știrile reale și cele generate cu AI, însă preferă să ignore falsurile