Formatul TikTok a fost adoptat de platforme sociale de top, printre care Instagram (Reels), Snapchat (Spotlight) și YouTube (Shorts). Eficiența acestui model este atât de mare încât și platformele care nu țin de socializare încep să-l adopte.
Spotify testează zilele acestea funcția ”Discover”, care oferă un feed vertical de videoclipuri muzicale pe care utilizatorii îl pot parcurge și cu care pot interacționa. Pentru cei care au acces la această funcție, Discover ar trebui să apară în bara de navigare din partea de jos a aplicației, între Home și Search.
Funcția nu este încă disponibilă utilizatorilor, fiind mai degrabă un test. Descoperirea a fost făcută de Chris Messina (inventatorul hashtagului) pe Twitter, care a sesizat asemănarea dintre această funcție și feed-ul TikTok. Messina a folosit o variantă beta a aplicației pentru iOS, prin programul Testflight.
”La Spotify, desfășurăm în mod obișnuit o serie de teste în încercarea de a îmbunătăți experiența de utilizare. Unele dintre aceste teste ajung să deschidă calea pentru experiența de utilizare generală, iar altele servesc doar ca învățătură. Nu avem alte noutăți de împărtășit în acest moment”, a declarat un purtător de cuvânt al companiei pentru TechCrunch.
Anunțul vine la un an distanță de la ultimul experiment al Spotify, în care platforma de muzică testa o funcție de stories similară cu cea existentă pe Snapchat.
Leave a Comment