Snapchat va introduce reclame în pagina de mesaje de la prieteni. Acestea vor apărea ca mesaje necitite și reprezintă o premieră pentru Snapchat, care nu a rulat niciodată publicitate în spațiul dedicat mesajelor.
Șeful companiei, Evan Spiegel, a declarat că decizia este influențată de rezulatatele financiare slabe ale Snpachat, în ciuda numărului tot mai mare de utilizatori. Instagram, TikTok și Facebook reușesc să fie mult mai profitabile prin rularea de reclame online, lucru pe care Snapchat nu a reușit să-l implementeze într-un mod clar până acum.
„Poate vă întrebați de ce, cu toate progresele pe care le-am înregistrat în ultimul an, prețul acțiunilor noastre a rămas în urma pieței în general. Răspunsul este simplu: activitatea noastră de publicitate crește mai lent decât a concurenților noștri”, a declarat Spiegel într-o notă adresată angajaților, conform Reuters.
Planul este de a introduce reclame, sub numele de ”sponsored snaps” (mesaje sponsorizate) ce vor apărea în inboxul personal. Acestea vor apărea ca un mesaj necitit și, deci, va apărea în vârful listei, înaintea mesajelor de la prieteni. Nu este clar cât de ușor este de a șterge aceste mesaje sponsorizate și nici ce se întâmplă cu ele odată deschise.
Compania pare hotărâtă să corecteze scăderile și rezultatele financiare în scădere pentru a prinde din urmă Meta sau TikTok. Realitatea, însă, este foarte dură pentru Snapchat. Doar în acest an stocurile companiei au scăzut cu aproape 50%, chiar dacă numărul de utlizatori a crescut constant și se ridică acum la 800 de milioane la nivel global.
Leave a Comment