Redeschiderea economiilor odată cu relaxarea măsurilor anti-COVID din anumite state aduce vești bune pentru sectorul mass-media, unde cheltuielile de publicitate continuă să crească.
Conform datelor prezentate de Standard Media Index și citate de Mediapost, piața publicitară din SUA s-a extins cu 56% în luna mai față de anul anterior, un câștig mai mare de față de luna aprilie aprilie (53%) și martie (22%).
Standard Media Index arată că investiția agenților de publicitate naționali din statele vorbitoare de engleză în primul trimestru al anului 2021 a crescut cu 1% față de cea înregistrată în primul trimestru al anului 2019.
„Rezultatele din primul trimestru au fost stimulate de un rezultat foarte puternic din martie pe toate piețele (+18% în total) după mici scăderi în ianuarie și februarie. Dar, în martie, revenirile puternice din SUA și Canada (+22% și, respectiv, +20%) au susținut câștigurile globale, Noua Zeelandă raportând următorul cel mai înalt nivel de creștere procentuală (+9%), urmată de Australia (+2%) și Marea Britanie (+0,4%)”, se arată în descrierea raportului.
Leave a Comment