MAI a studiat intens manualul de comunicare publică – cel mai activ minister pe Facebook

În ultima vreme, pare că anumite ministere au început să studieze mai bine manualul de comunicare publică și au trecut (și) în mediul online.

Ministerul Afacerilor Interne a început să primească pe Facebook mai multă atenție de când a găsit o modalitate prin care să îmbine umorul cu utilull: MAI vrea să prevină situații neplăcute pentru cetățeni prin glume, reușite sau nu, dar care sigur atrag atenția. Peste două sute de mii de persoane apreciază pagina ministerului condus de Carmen Dan, iar postările strâng câteva sute de distribuiri.

Avertismentul lansat de către Poliție cu puțin timp înainte de începerea festivalului Electric Castle a fost privind ”pastilele” pe care participanții le iau ”pentru răceală”, după ce au dansat prea mult în ploaie. Fotografia a strâns 17 mii de aprecieri, peste o mie de comentarii și aproximativ 4 mii de distribuiri.

O altă emblemă a paginii de Facebook a Ministerului de Interne este câinele Șuier, dresat pentru a depista droguri. Acesta, spun administratorii, va fi prezent la Untold, alături de alți colegi canini.

Nici comentariile nu sunt ignorate. Întrucât postările – în special cele despre festivaluri – au strâns atât de multe reacții, încât mesajele curg. Mai în glumă, mai în serios, MAI răspunde la aproape toate, chiar și acelea care par scoase din context.

Alexandra Irina Minea:
Leave a Comment

Acest website foloseste cookie-uri