Instagram a promovat conținut pentru slăbit utilizatorilor cu tulburări de alimentație
Rețeaua de socializare Instagram este acuzată că a promovat conținut pentru slăbit utilizatorilor care suferă de tulburări de alimentație. Platforma și-a cerut recent scuze pentru „greșeală”.
Recomandările au fost făcute în baza unei noi caracteristici a rețelei, care permite userilor să primească recomandări de termeni-cheie în baza intereselor lor. Însă câteva persoane cu tulburări de alimentație au descoperit că Instagram îi îndruma, de exemplu, către căutări precum „inhibitori ai apetitului”, confrom The Guardian.
„Pentru a ajuta oamenii să descopere conținut de care sunt interesați, am lansat recent un nou mod de a căuta pe Instagram dincolo de hashtag-uri și nume de utilizator, unde atingeți bara de căutare și vă sugerăm subiecte pe care ați putea dori să le căutați”, a spus compania într-un comunicat, făcând referire la noul sistem de recomandări.
În ceea ce privește eroarea produsă, compania-mamă a Instagram, Facebook, a afirmat că „pierderea în greutate nu ar fi trebuit să fie una dintre recomandări și am luat măsuri pentru a împiedica apariția acestor termeni. Ne pare rău pentru orice confuzie cauzată”.

Articole asemănătoare
Șeful Tinder: Covid a schimbat modul în care glisăm spre dreapta
Site-urile de politică și sport rămân în topul preferințelor românilor. Digi24 se menține în vârful clasamentului
Adrian Cojocaru, în dialog cu Lucian Mîndruță: „Nu voiam să fiu «Andrei Escu». Digi24 s-a dorit o televiziune curată”
Un nou acord media: ChatGPT va utiliza conținutul The Washington Post
OpenAI reduce timpul de testare a siguranței modelelor AI