Finala Insula Iubirii, oportunitate de promovare pe social media pentru branduri și politicieni
Cel mai recent sezon din emisiunea Insula Iubirii s-a transformat rapid într-un fenomen național, pe măsură ce cuplurile participante și-au dezvăluit secretele și au generat momente savuroase, care s-au transformat în meme-uri.
Iar cum nici companiile sau politicienii nu puteau rata un așa moment, finala acestui sezon din Insula Iubirii s-a transformat într-o expunere de PR – mulțumită unei postări realizate de contul Netflix România pe Facebook.
La aproximativ 20 de ore de la publicarea postării, s-au strâns 9.2 mii de comentarii și 4.5 mii de distribuiri. Succesul postului a fost remarcat inclusiv de echipa responsabilă de social media management a platformei Netflix: „Ne cerem scuze sau cu plăcere și bună dimineața la cafeluță la toți adminii și social media managers care au avut o seară și noapte cel puțin provocatoare”, se arată într-un comentariu.
Oportunitate de promovare
Printre cei care au răspuns „provocării” Netflix se numără și politicieni, precum candidata USR la președinția României, Elena Lasconi, care i-a invitat pe fanii emisiunii să o susțină. O cerință similară a avut și Ana Birchall, care candidează pentru aceeași funcție ca Lasconi.
Nici instituțiile publice nu au ratat ocazia. „Oare să intervenim cu apă sau să lăsăm drama să ardă până la final?”, a comentat IGSU – Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta, în timp ce Ministerul Afacerilor Interne a folosit oportunitatea pentru a anunța posturi noi: „Lăsați televizoarele în pace! Pentru cine vrea adrenalină, facem angajări și vă arătăm cum se sparg ușile la 6 dimineața… ușile acelea care chiar merită! Pentru informații accesează hub-ul de servicii al MAI – https://hub.mai.gov.ro/ – secțiunea Carieră MAI”.
Însă de departe cele mai prezente în secțiunea de comentarii a postării realizate de Netflix au fost afacerile – mici și mari, deopotrivă. Site-ul pentru cumpărare de bilete de avion Vola.ro a spus: „E ok, mai bine mergi tu în Thailanda și vezi clar cum stau lucrurile și îți faci tu singur bonfire-ul tău pe plajă”.
„Dacă încă mai funcționează (n.r. – televizorul), pune-l pe OLX. Avem și livrare gratuită până pe 30 august”, au scris cei de la OLX.
„Orice ai face, important e să fii ASUMAT! Noi îți livrăm, nu te judecăm. Știi cum zic?”, au scris și reprezentanții companiei FAN Courier.
Articole asemănătoare
Șase jurnaliști ruși, arestați în decurs de doar câteva ore
Blogul lui Radu Tudor, pe primul loc în topul preferințelor cititorilor: ”Înseamnă că e loc pentru un jurnalism bine făcut”
Utilizatorii Twitter, de trei ori mai predispuși să urmărească contul unui necunoscut dacă împart aceleași opinii politice
Nu mai e Guvernul, vine Guvernul. Ce a scris presa din România despre căderea Cabinetului Orban
Viorica Dăncilă, taxată dur de un cotidian german: este o marionetă a puterii