Facebook vrea să reducă discriminarea și atacurile la adresa publicațiilor

Utilizatorii Facebook și firmele ce folosesc platforma pentru promovare trebuie să știe că gigantul american va face o serie de schimbări.

În primul rând, compania lui Mark Zuckerberg a anunțat că va limita posibilitatea de a exclude segmente de public pe motiv de etnie sau religie, pentru a diminua riscurile de discriminare. Platforma de socializare dispune de 5.000 de targetare a reclamelor, conform Startupcafe.ro.

”Deși aceste opțiuni au fost folosite în mod legitim pentru a ajunge la persoanele interesate de un anumit produs sau serviciu, considerăm că reducerea riscului de abuz este mai importantă. Ne-am angajat să protejăm oamenii de publicitatea discriminatorie pe platformele noastre”, a comunicat Facebook.

Mai mult decât atât, o altă problemă abordată de platformă este legată de abuzul funcției  ”raportează ca fake news”, pe care anumiți utilizatori o foloseau pentru a ataca publicații respectabile și articole corecte, doar pentru că nu sunt în concordanță cu viziunile personale.

Alexandra Irina Minea:
Leave a Comment

Acest website foloseste cookie-uri