Facebook înregistrează cel mai mare număr de utilizatori tineri din ultimii trei ani

Meta afirmă că a reușit să atragă cel mai mare număr de utilizatori tineri pe Facebook, din ultimii trei ani. Problema companiei de a păstra platforma relevantă în cadrul acestui grup demografic este bine știută, chiar la cel mai înalt nivel, însă puține dintre încercările companiei au reușit să schimbe percepția că Facebook este pentru bătrâni.

Într-o postare pe blogul companiei, Meta vorbește despre viitorul Facebook și subliniază faptul că numărul de utilizatori activi tineri este la cel mai mare nivel din ultimii trei ani. Important de notat că numărul prezentat de Meta este o combinație între utilizatorii din SUA și Canada, deci chiar lucrurile nu sunt chiar atât de roz.

Facebook este în continuare pentru toată lumea, dar pentru a ne adapta pentru următoarea generație de consumatori de social media, am făcut schimbări semnificative având în minte tinerii adulți. Cu cinci trimestre de creștere consistentă a utilizării aplicației […] peste 40 de milioane de tineri adulți din SUA/CA sunt utilizatori activi zilnic, iar acest număr este cel mai mare din ultimii trei ani”, declară Meta.

Chiar și așa, faptul că Facebook pare să fii convins tot mai mulți tineri să vină pe platformă este o performanță notabilă. Motivul pentru care acești oameni aleg să intre pe Facebook, pe de altă parte, nu indică că folosirea acesteia ar fi de lungă durată sau că se va traduce într-un flux continuu de tineri, care vor alege Facebook în dauna TikTok sau Instagram.

Tinerii adulți trec prin mari chimbări – se mută, merg la facultate, își găsesc primul loc de muncă sau primul apartament. Facebook îi poate ajuta în toate acestea, fie că este vorba de găsirea unor oferte avantajoase la mobilă pe Marketplace, de explorarea intereselor lor pe Reels și în grupuri, de conectarea cu comunitățile lor locale și cu întreprinderile mici sau de găsirea unei persoane care le place pe Facebook Dating”, declară compania.

Da, tinerii aleg Facebook din rațiuni cât se poate de practice, iar Meta este conștientă de acest lucru. Pentru a profita de prezența lor pe platformă, secțiunea Reels (ca cea de pe Instagram) va primi o atenție sporită și va deveni tot mai importantă pentru Facebook, iar conținutul video va fi și el prioritar.

Rămâne de văzut dacă această strategie va face Facebook la fel de populară ca Instagram în rândul tinerilor și va reuși să treacă dincolo de statutul de meme pe care l-a dobândit prin Marketplace, datorită tuturor interacțiunile absolut amuzante de care se lovesc utilizatorii.

Iacob Șerban:
Leave a Comment

Acest website foloseste cookie-uri