Facebook face ca utilizarea aplicației Messenger să fie ușoară din nou
Facebook face ca utilizarea Messenger să fie ușoară din nou. Modificarea aplicației dovedește două lucruri, influența Instagramului este tot mai mare iar formatul „chatbot” a fost un eșec.
Compania americană a anunțat că se vor produce schimbări încă din august, una dintre ele fiind renunțarea la opțiunea Discover, iar inovația a fost pusă în practică încă de săptămâna trecută, conform gizmodo.com.
Este o schimbare radicală de la ideea anterioară de a face Facebook o aplicație care te conectează cu toți oamenii și lucrurile care te interesează, plus jocurile online, reclamele și chatboturile confuzante care aveau rolul de a te face legătura dintre tine si interesele tale.
Acum Facebook a redus totul la doar două file, „Chats” și „People” și o pagină pentru „Stories”, aspect mai mult sau mai puțin identic cu cel al Instagramului.
Această schimbare este datorată succesului „Poveștilor” de pe Instagram, care din ianuarie au adus 500 de milioane de utilizatori zilnici, dar și a posibilelor reclame afișate pe „Povești” care aduc venituri substanțiale aplicației.
Acum utilizatorul va trebui să folosească bara de căutare a Messengerului pentru a găsi diferite companii, lucru care îi nemultumește pe oamenii de afaceri care nu mai văd rostul investirii in această aplicație. Chiar și așa, un purtător de cuvânt al companiei a declarat că Facebook rămâne fidel promovării companiilor pe platforma lor.
Articole asemănătoare
Cum este România afectată de propaganda rusă şi ce efect are asupra securităţii din zona Mării Negre?
Google elimină reclamele de natură politică dintr-un stat american
”Scârbiții de politică” – nouă țintă pentru artizanii manipulării politice. Asaltul prin site-urile generaliste
Propaganda rusă a intrat pe geam în România: Sputnik funcționează, dar pe alt domeniu
Finala FIFA, întreruptă de un grup de activiști. Pussy Riot, un nou moment anti-opresiunii politice