Directorul general al Vice Media, Bruce Dixon, a anunțat printr-o notă adresată angajaților că Vice.com, site-ul emblematic al companiei, nu va mai pu…
Regulile ce stabilesc transparența cu privire la conținutul comercial par a nu fi respectate pe rețelele de socializare. Majoritatea creatorilor de co…
Alegerile europarlamentare se apropie rapid, iar companiile de social media se grăbesc să-și consolideze planurile de combatere a dezinformării electorale. TikTok a anunțat că își va extinde aceste eforturi și va crea, în interiorul platformei sale, …
Industria creatorilor de conținut este estimată la sute de milioane de dolari, iar perspectivele de creștere sunt impresionante. Platformele de social…
Numărul de utilizatori activi de pe reţelele sociale a depăşit în 2023 pragul de 5 miliarde de persoane, adică 62,3% din populaţia mondială, conform E…
În întreaga industrie media, se resimte îngrijorarea că mediile mai tradiționale nu mai trezesc interesul tinerei generații de potențiali consumatori. Există o mulțime de date care arată că, în viitor, ar trebui să ne așteptăm la necesitatea unei sch…
Într-un interviu oferit postului de televiziune Digi24, vicepreședintele ANCOM, Pavel Popescu, a declarat că nu le recomandă cetățenilor să instaleze …
YouTube încetinește viteza de încărcare a videoclipurilor de pe platformă pentru utilizatorii cu aplicații de ad-block. Decizia face parte dintr-o ser…
Inteligența artificială devine o unealtă tot mai folosită în domeniile creative sau cele de comunicare. Industria PR pare să fie cel mai recent loc unde popularitatea programelor AI a crescut semnificativ în ultimul an.
Un studiu realizat de compa…
Unele dintre cele mai mari platforme tehnologice din lume, Google, YouTube, Meta, TikTok și Telegram nu mai apar în bazele de date rusești ca având am…