Inteligența artificială devine o unealtă tot mai folosită în domeniile creative sau cele de comunicare. Industria PR pare să fie cel mai recent loc un…
De parcă dezinformarea nu a existat până acum, izbucnirea războiului în țara vecină a făcut statul român să deschidă subiectul informațiilor false din…
Aproape fără excepție, instituțiile publice din România sunt pe social media. Asta nu înseamnă că conținutul este întotdeauna relevant, însă departamentele de comunicare au prins ideea: e dificil să menții legătura cu o populație care își ia informaț…
Probabil deja folosiți Whatsapp de mult timp și ați încercat Signal sau Telegram. Piața aplicațiilor de mesagerie instantanee are oferte pentru toată …
Anul acesta, Webstock s-a desfășurat fără spectatori în sală. Participanții s-au conectat din diverse colțuri ale lumii, pentru a urmări pe site sau p…
Presa din România raportează zilnic, fără excepție, recordurile negative de infectare pe care le înregistrăm, iar avertizările specialiștilor nu lipsesc de pe micile ecrane și nici din paginile site-urilor de știri.
Și totuși, pare că mesajul nu m…
Faptul că mass-media este capabilă să influențeze în mod pozitiv sau negativ opinia publică nu mai este de mult timp o noutate. Pe lângă efectele pe c…