
Dezinformarea a alimentat boicotul supermarketurilor
Ura față de orice este diferit nu este un concept nou. Frustrarea oamenilor față de traiul greu le dă populiștilor ocazia să găsească tot felul de pretinși vinovați. În trecut, au fost evreii, burghezii, iar acum s-a ajuns la imigranți, femei și corporații.
În România, extremiștii au exploatat nemulțumirile românilor pentru a stârni ură față de marile companii. Călin Georgescu i-a îndemnat, în timpul unei emisiuni TV, pe susținătorii săi să boicoteze supermarketurile. Motivul? Nu ar avea produse românești.
Dezinformarea, însă, a mers mai departe și a ajuns să prezinte videoclipuri cu farse din supermarketurile din Ucraina ca fiind forme de protest manifestate de români.
Aflați mai multe despre cum simpla minciună despre produsele românești a ajuns să fie privită ca îndemn de boicot economic în noul episod al Pastilei de (DEZ)INFORMARE, o emisiune realizată de Editiadedimineata.ro și Mediastandard.ro, difuzată pe Digi24 și YouTube:
Articole asemănătoare
EXCLUSIV Primele reacții ale jandarmilor, în 120 de secunde
Cum s-a schimbat percepția generală asupra televiziunilor din România, după o serie de evenimente
Despre fenomenul Fake News – ce este și cum îl putem depista
AUR promite să crească salariul minim la 5000 de lei. Cine ar câștiga dacă s-ar bate partidul lui Simion cu cifrele?
Cum creează jocurile de noroc dependență