
Dezinformarea a alimentat boicotul supermarketurilor
Ura față de orice este diferit nu este un concept nou. Frustrarea oamenilor față de traiul greu le dă populiștilor ocazia să găsească tot felul de pretinși vinovați. În trecut, au fost evreii, burghezii, iar acum s-a ajuns la imigranți, femei și corporații.
În România, extremiștii au exploatat nemulțumirile românilor pentru a stârni ură față de marile companii. Călin Georgescu i-a îndemnat, în timpul unei emisiuni TV, pe susținătorii săi să boicoteze supermarketurile. Motivul? Nu ar avea produse românești.
Dezinformarea, însă, a mers mai departe și a ajuns să prezinte videoclipuri cu farse din supermarketurile din Ucraina ca fiind forme de protest manifestate de români.
Aflați mai multe despre cum simpla minciună despre produsele românești a ajuns să fie privită ca îndemn de boicot economic în noul episod al Pastilei de (DEZ)INFORMARE, o emisiune realizată de Editiadedimineata.ro și Mediastandard.ro, difuzată pe Digi24 și YouTube:
Articole asemănătoare
Manipularea adevărului: inundațiile și negarea schimbărilor climatice
Falsul război de pe TikTok
Ce știm despre moartea lui Aleksei Navalnîi
Pastila de (DEZ)INFORMARE: 5G – Miturile care circulă cu mare viteză
Știrea despre săptămâna de lucru de patru zile a Finlandei e falsă. Informația a ajuns și în presa din România