Cât a plătit Guvernul agențiilor de publicitate pentru campaniile de informare privind Covid-19
Anul trecut, trei agenții de publicitate s-au ocupat de realizarea spoturilor TV din cadrul campaniei de informare privind purtarea măștii.
McCann, GMP Advertising și Lion au fost cele trei agenții care s-au ocupat atât de realizarea materialelor TV și radio, cât și print și online. Dintre acestea, cel mai mare contract a fost al Lion Communication (Publicis), în valoare de 150.000 de euro, conform Paginademedia.
Plata către această companie a fost realizată în trei tranșe principale (58 de mii de euro în septembrie, 19 mii de euro în octombrie și alți 58 de mii în noiembrie), urmate de o încasare de 9.500 de euro în decembrie pentru materiale în limba maghiară.
În ceea ce privește agenția GMP, condusă de Felix Tătaru, aceasta s-a ocupat de ultima parte a campaniei de informare de anul trecut, precum și de seria realizată cu ocazia alegerilor „Siguranță la vot”. Serviciile realizate s-au ridicat la valoare de 78.000 de euro, sumă plătită în două tranșe: una de 28.000 în prima parte a lunii decembrie, iar restul de 50.000 la sfârșitul anului 2020.
Agenția McCann a încheiat un contract cu Guvernul pentru realizarea reclamelor din cadrul campaniei “Poartă Masca”, în valoare de 57.300 de euro. Plata a fost făcută integral la începutul lunii septembrie, mai arată Paginademedia.
Articole asemănătoare
Cât de repede va fi testată de hackeri o parolă făcută publică pe web
Dacă Facebook nu le vrea, paginile asociate cu PSD au migrat… pe rețeaua de socializare a Rusiei
Aleksei Navalnîi se simte mai bine și plănuiește să se întoarcă în Rusia: „Am putut să respir singur toată ziua”
Încă un pas în combaterea dezinformării făcut de Facebook
Propaganda rusă prezintă Occidentul ca fiind divizat în susținerea oferită Ucrainei