YouTube face schimbări importante în Europa, în contextul avansului știrilor false
Cea mai mare platformă de partajare a clipurilor video urmează să facă o schimbare foarte importantă pentru Europa în perioada următoare, totul în ideea de a crea un mediu cât mai propice pentru utilizatorii din lumea întreagă. Mai exact, cei de la YouTube se pregătesc să afișeze pentru clipurile video un marcaj special prin care să le spună utilizatorilor dacă anumite materiale sunt false, astfel încât utilizatorii să nu le creadă ca fiind adevarate.
Americanii afișează deja în SUA un marcaj special pentru clipurile video care au fost făcute de către creatori de conținut finanțați de către agenții guvernamentale, sau de către oameni obișnuiți, astfel încât lumea să știe ce urmărește. Mai mult decât atât, marile publicații europene vor avea clipurile video promovate predominant în cadrul YouTube, astfel încât oamenii să vadă știri de la trusturi media care sunt recunoscute pentru echidistanță.
Schimbările din Europa sunt impuse de către compania americană ca parte a încercărilor sale de a lupta cu știrile false, din păcate acestea fiind vizibile în număr tot mai mare în cadrul platformei pentru partajarea de conținut video. Din cauza materialelor de acest gen oamenii sunt foarte ușor păcăliți, uneori inclusiv pentru a vota în favoarea unor partide politice care profită de naivitatea lor, iar YouTube încearcă să aducă puțin adevăr printre toate minciunile.
Totodată, aceste schimbări vin la foarte puțin timp după ce compania americană anunțase alte schimbări din cauza numărului mare de clipuri video încărcate în platforma sa după atacul terorist din Noua Zeelandă, în care au fost ucise în direct zeci de persoane. YouTube este de mult timp în proces de “curățare” a platformei sale de clipurile video care promovează știri false, sau tot felul de minciuni, însă este foarte sigur că nu va reuși vreodată să facă asta într-o manieră completă.
Articole asemănătoare
Organizația Mondială a Sănătății a declarat oficial pandemie
Marea Britanie intenționează să se distanțeze de GDPR-ul Uniunii Europene
UE acuză Google că și-a abuzat poziția dominantă din piața de reclame online
PE trage un semnal de alarmă privind posibila imixtiune a unor forțe străine în alegerile următoare. Ce soluții au găsit europarlamentarii
Vorbești despre un produs și apoi îți apare ca reclamă pe Facebook. De ce?