
Dezinformarea a alimentat boicotul supermarketurilor
Ura față de orice este diferit nu este un concept nou. Frustrarea oamenilor față de traiul greu le dă populiștilor ocazia să găsească tot felul de pretinși vinovați. În trecut, au fost evreii, burghezii, iar acum s-a ajuns la imigranți, femei și corporații.
În România, extremiștii au exploatat nemulțumirile românilor pentru a stârni ură față de marile companii. Călin Georgescu i-a îndemnat, în timpul unei emisiuni TV, pe susținătorii săi să boicoteze supermarketurile. Motivul? Nu ar avea produse românești.
Dezinformarea, însă, a mers mai departe și a ajuns să prezinte videoclipuri cu farse din supermarketurile din Ucraina ca fiind forme de protest manifestate de români.
Aflați mai multe despre cum simpla minciună despre produsele românești a ajuns să fie privită ca îndemn de boicot economic în noul episod al Pastilei de (DEZ)INFORMARE, o emisiune realizată de Editiadedimineata.ro și Mediastandard.ro, difuzată pe Digi24 și YouTube:
Articole asemănătoare
Oculta Mondială, 5G, vaccinuri, Bill Gates. De ce cred oamenii în teorii ale conspirației
Efectele mai puțin cunoscute ale incendiilor din Australia: poze înșelătoare ajunse virale și negarea schimbărilor climatice
Rusia folosește rapoarte false de fact checking ca să răspândească dezinformare despre Ucraina
Social media, locul unde se întâlnește cel mai des dezinformarea legată de schimbările climatice
Culmea dezinformării: Rusia spune că a găsit 1.2 milioane de fake-uri pe social media