
Dezinformarea a alimentat boicotul supermarketurilor
Ura față de orice este diferit nu este un concept nou. Frustrarea oamenilor față de traiul greu le dă populiștilor ocazia să găsească tot felul de pretinși vinovați. În trecut, au fost evreii, burghezii, iar acum s-a ajuns la imigranți, femei și corporații.
În România, extremiștii au exploatat nemulțumirile românilor pentru a stârni ură față de marile companii. Călin Georgescu i-a îndemnat, în timpul unei emisiuni TV, pe susținătorii săi să boicoteze supermarketurile. Motivul? Nu ar avea produse românești.
Dezinformarea, însă, a mers mai departe și a ajuns să prezinte videoclipuri cu farse din supermarketurile din Ucraina ca fiind forme de protest manifestate de români.
Aflați mai multe despre cum simpla minciună despre produsele românești a ajuns să fie privită ca îndemn de boicot economic în noul episod al Pastilei de (DEZ)INFORMARE, o emisiune realizată de Editiadedimineata.ro și Mediastandard.ro, difuzată pe Digi24 și YouTube:
Articole asemănătoare
Impune UE legi țărilor membre?
Tendințele industriei media, în 2023: podcasturi, TikTok și subscripții
Când puterea politică e mai importantă decât viața cetățenilor. Motivul protestelor din Serbia, explicat
Cum și-a găsit sfârșitul Ceaușescu, cel mai mare corupt al României comuniste. Între nostalgie și propagandă de partid
Premieră în mass-media din România. Digi24 și Editiadedimineata.ro lansează primul proiect integrat TV-online: Oamenii dimineții