TikTok vrea să folosească avatare AI pentru publicitatea online
TikTok testează introducerea unor avatare AI, care să producă publicitate online pentru branduri. Avatarele vor putea citi textele oferite de companii și vor funcționa separat de reclamele făcute de utilizatorii umani.
Funcția este încă testată, însă va fi disponibilă tuturor celor care vor să ruleze publicitate pe TikTok sau vor să vândă ceva pe TikTok Shop – magazinul virtual al platformei. Conform unor surse citate de The Verge, avatarele AI nu sunt gata de lansare, iar eficiența acestora nu pare tocmai bună. Față de utilizatorii umani care promovează anumite produse sau servicii, avatarele AI nu au reușit să convingă la fel de mulți oameni să cumpere lucrurile prezentate în reclame.
În ciuda acestui aspect, TikTok pare convinsă că avatarele AI se vor dovedi utile în viitor, iar implementarea acestora se vrea o completare a numărului de creatori de conținut de pe platformă.
Va fi interesant de urmărit cum anume va funcționa asta, mai ales când vine vorba despre contractele cu branduri. TikTok a întrerupt la finalul lui 2023 fondul de un miliard de dolari pentru creatorii de conținut, în condițiile în care TikTok oricum se numără printre platformele unde influencerii nu câștigă cel mai bine.
Articole asemănătoare
Editiadedimineata: Microsoft, Salesforce și Oracle participă la realizarea unui „certificat digital de vaccinare”
Meta, mai interesată de AI decât de metaverse
Numărul de telefon al lui Mark Zuckerberg s-ar fi aflat printre datele divulgate pe un site de hackeri
OpenAI spune că 86 de meserii sunt „complet expuse” la inteligență artificială, inclusiv din jurnalism
The New York Times lansează o aplicație dedicată jurnalismului audio