
Meta face schimbări structurale pentru eficientizarea moderării conținutului
Meta a decis să combine echipa de moderare a reclamelor cu cea care se ocupă de postările utilizatorilor. Mișcarea este menită să eficientizeze și să reducă costurile pentru companie, însă oferă posibilitatea ca platformele de sub umbrela Meta să modereze conținutul mult mai ușor, indiferent de natura lui.
Anunțul că cele două echipe urmează să fuzioneze a fost făcut de Axios care a analizat o notă internă a Meta. Noua echipă de integritate, așa cum va fi numită, se va ocupa de moderarea atât a ad-urilor, cât și a postărilor utilizatorilor, însă o va face urmărind aceleași norme și reguli. Cu alte cuvinte, Meta va modera la fel conținutul de pe platformele sale, chiar dacă este vorba de o reclamă cumpărată sau o simplă postare a unui utilizator.
Într-o declarație pentru Axios, un purtător de cuvânt al companiei a spus că decizia a fost luată „pentru a ne îndeplini mai eficient și mai eficace angajamentul de a proteja și de a sprijini oamenii și întreprinderile pe platformele Meta”.
Când au fost concepute, echipele se ocupau de arii diferite și supuse unor norme diferite, însă în ultimii ani, cu un număr crescând de creatori de conținut, antrepenori și persoane fizice care cumpără reclame, Meta se vede nevoită să îmbine departamentele pentru a eficientiza și ușura munca de moderare.
Articole asemănătoare
Audierea lui Zuckerberg din Congresul SUA amână publicarea raportului privind încasările Facebook
Un fost director al Google spune că societatea are nevoie de legi antitrust care vizează companiile Big Tech
România a avut cele mai multe știri online despre Covid-19 în anul 2020
Parlamentul din Georgia a aprobat legea „agentului străin”, inspirată de Rusia
BOR obligată să ofere informații în baza legii 544