Partidele din România au cheltuit 9,4 milioane de euro pe presă și propagandă
În primele șase luni ale acestui an, partidele care primesc finanțare de la bugetul de stat au cheltuit 9,4 milioane de euro pentru servicii de presă și propagandă politică.
HotNews scrie că datele furnizate de Autoritatea Electorală Permanentă indică că numai PSD a investit peste jumătate din suma totală. Din cei 9,7 milioane de euro pe care social-democrații i-au primit, 5,4 milioane de euro s-au dus către media.
Pe locul doi se află PNL, partid aflat la vârful guvernării. Formațiunea politică condusă de premierul Nicolae Ciucă a primit o subvenţie de 8,3 milioane de euro, din care a cheltuit cinci milioane. Către presă s-au dus 3,7 milioane de euro.
Uniunea Salvați România, cu o subvenție de la bugetul public de 4,4 milioane de euro, a dat ceva mai puțin pentru propagandă. Spre deosebire de PNL și PSD, care au direcționat fiecare câte 73% din subvenții în acest scop, USR a investit doar 13,41% – aproximativ 300.000 euro.
PMP, pe de altă parte, a cheltuit pentru presă şi propagandă aproape 120.000 de euro, din subvenția de jumătate de milion de euro.
La polul opus de celelalte formațiuni politice se află AUR care, deși a avut disponibile 1,9 milioane de euro, nu a cheltuit nimic – nici pe cheltuielile cu personalul, nici pentru presă și propagandă.
Articole asemănătoare
Inteligența artificială vrea să deschidă drumul către muzică – dar e cale lungă până acolo
Finala Insula Iubirii, oportunitate de promovare pe social media pentru branduri și politicieni
Meta își reorganizează departamentul de PR pentru a face față expunerii negative din presă
Gafă inedită a Jandarmeriei Sălaj: câinele cu identitatea protejată
De ce România nu a intrat în stare de urgenţă de la miezul nopții