Instagram introduce măsuri de reducere a vizibilității postărilor cu un conținut dăunător
Instagram a publicat recent, pe blogul companiei, o postare în care vorbește despre schimbări pentru Feed-ul personal al utilizatorilor. Compania americană se angajează să ia măsuri prin care conținutul ”potențial dăunător” să apară mai puțin în aplicația de Instagram, scrie în postare.
Algoritmul care ordonează postările în Feed-ul oamenilor va face din ce în ce mai puțin vizibile postările care ”conțin mesaje de hărțuire, discursuri instigatoare la ură sau care incită la violență”. Chiar dacă postările de genul ăsta sunt reglementate în acest moment de normele oficiale ale Instagram, noile schimbările se referă la conținutul care nu ajunge pe masa moderatorilor. Dacă până acum conținutul ofensator era ascuns în părțile publice ale aplicației (cum ar fi Explore), de acum, postările considerate asemănătoare cu cele care au fost eliminate anterior vor fi mult mai puțin vizibile chiar și pentru cei care urmăresc conturile care postează conținut considerat dăunător.
”Pentru a înțelege dacă ceva încălcă regulile noastre, ne vom uita la lucruri precum o descriere și dacă este similară cu una care a încălcat anterior regulile noastre”, a scris compania în postare.
Partea cu adevărat interesantă este că algoritmul Instagram va lua în considerare istoricul tău de raportare astfel încât să nu-ți mai livreze conținut similar cu cel pe care îl raportezi. E o mișcare ingenioasă care arată că metodele de combatere a amplificării conținutului dăunător nu sunt nici greu de realizat, nici imposibil de creat. Pur și simplu, companiile social media nu au avut interesul de a face asta pentru că discuțiile din jurul unor tematice aprinse se traduceau în trafic pe platformele lor.
”Acum, vom lua în considerare cât de probabil credem că este să raportați o postare, ca mijloc de personalizare a Feed-ului. Dacă sistemele noastre prevăd că este posibil să raportezi o postare pe baza istoricului tău de raportare a conținutului, vom afișa postarea mai jos în Feed-ul tău”, stă scris în postare.
Articole asemănătoare
Google oferă 3 milioane de dolari presei, pentru a combate dezinformarea despre Covid-19
Utilizatorii de social media ignoră etichetele de avertizare implementate de platforme
Descinderi la locuințele susținătorilor lui Bolsonaro, într-o investigație privind o rețea de fake news
De ce AUR servește intereselor Rusiei (și de ce nu e neapărat ca acesta să fie pe statul de plată al Kremlinului)
Știrea care reconfigurează polii de putere din Opoziție: Orban out of the picture EXCLUSIV