O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Bulgaria, pământ fertil pentru propaganda rusă despre războiul din Ucraina
Aleksei Navalnîi, opozantul regimului lui Putin, a murit în închisoare
China și Rusia s-ar afla în spatele campaniilor de dezinformare privind COVID-19, afirmă UE
„Când doi se ceartă, al treilea…”. Cum se folosește China de propaganda Rusiei
ADHD pe social media: tot mai mulți oameni caută informații despre această tulburare