O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.

Articole asemănătoare
Twitter se va conforma cu cerințele lui Elon Musk cu privire la transparența datelor
Un document de lucru al Grupului de suport tehnico-științific a creat panică în online
Americanii sunt divizați în ceea ce privește conflictul dintre Ucraina și Rusia
Victorie pentru presă: Google va plăti publicațiile franceze pentru conținutul indexat
Teoriile conspiraționiste despre traficul de copii au isterizat internetul: despre ambulanța neagră, Pizzagate și QAnon