
O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Dilema interviului cu Ion Iliescu din Le Figaro. Fostul președinte: Un act de război mediatic
Elliott Broidy, omul care l-a invitat pe Dragnea la Casa Albă, investigat în SUA pentru vânzare de influență
Un fost ministru al Turismului îl acuză pe Bogdan Trif de Fake News
PSD lovește din nou. Vezi ce greșeală s-a strecurat în planul de acțiune septembrie-decembrie 2018 cu proiecte legislative
Libertatea publică declarația soției lui Toni Grecu, internat la Matei Balș. Actorul ar fi spus că „ne-au adus ăștia aeroterme”