
O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
China a interzis difuzarea BBC după ce Anglia a retras licența unei televiziuni susținute de Beijing
5 fake-uri lansate de presa pro-Kremlin despre catastrofa de la Nova Kahovka
Un poet disident, o altă posibilă victimă a agenților care l-ar fi otrăvit pe Navalnîi
O investigație i-a adus unei jurnaliste din Hong Kong o condamnare și un premiu
Microsoft elimină o parte din limitările pe care le-a aplicat chatbotului Bing