
O companie de cosmetice pleacă din rețelele sociale, din cauză că acestea nu-și protejează utilizatorii
Directorul executiv al companiei Lush, Mark Constantine, a decisă să închidă conturile firmei de pe Facebook, Instagram, Snapchat și TikTok.
Conturile de Facebook și Instagram aveau 10,6 milioane de urmăritori, iar golul va afecta vânzările cu aproximativ zece milioane de lire sterline. Constantine, unul dintre co-fondatorii companiei, a spus că nu a avut de ales, după ce mai mulți lideri de opinie au atras atenția despre impactul negativ al rețelelor sociale asupra sănătății mintale a adolescenților.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Popa gafează din nou. Raport plin de dezacorduri
Lista lunară „Cele mai urgente 10” cazuri de libertate a presei, dedicată jurnalistelor
Un sfert dintre americani cred că sunt conduși de pedofili sataniști
Un jurnalist ucrainean înrolat în armată a fost ucis. Zelenski: „Din prima zi a războiului, a fost în prima linie”
Proteste violente în București, după respingerea candidaturii lui Georgescu. O mașină a Digi24 a fost răsturnată