Coca-Cola a pierdut patru miliarde de dolari după ce Ronaldo a dat la o parte două sticle de suc
Brandul Coca-Cola a înregistrat pierderi de 1,6% la bursă din cauza unui simplu gest al vedetei naționalei Portugaliei, Cristiano Ronaldo. Fotbalistul a mutat, în timpul unei conferințe de presă de la Euro 2020, două sticle de suc și i-a îndemnat pe oameni să bea apă.
Înainte de meciul Ungaria-Portugalia, Ronaldo a scos din cadru două sticle de Coca-Cola, unul dintre sponsorii campionatului european de fotbal din 2020. „Beţi apă!” a fost îndemnul jucătorului pentru jurnaliști și public, conform Paginademedia.
Efectele pentru Coca-Cola au fost însă semnificative. Gestul starului Portugaliei a determinat scăderea acțiunilor de la 242 de miliarde de dolari la 238 de miliarde de dolari.
Brandul a emis de atunci o declarație în care spune că „toată lumea are dreptul la preferințele sale de băutură” și că fiecare are „gusturi și nevoi” diferite.

Articole asemănătoare
Când aparatele digitale din casă o iau razna: gadget-urile conectate pot fi compromise ușor
Co-fondator WhatsApp: „Am vândut viața privată a user-ilor pentru un profit mai mare”. Cum îi răspunde un oficial Facebook
De ce consiliile de supraveghere ale platformelor online sunt doar exerciții de PR
Facebook nu funcționează în România și alte țări
Dezinformarea privind 5G și Covid s-a răspândit de două ori mai repede decât alte teorii