Apetitul publicului pentru noi producții aruncă industria de film britanică într-o criză a echipamentului
Industria media britanică trece în prezent printr-o criză care nu părea a mai fi posibilă în secolul actual: lipsa echipamentului video. Paradoxal, situația este cauzată de cererea tot mai mare de noi producții de seriale, ”apetitul” publicului fiind deschis de pandemie.
Producătorii susțin că procurarea camerelor și a altor echipamente vitale pentru producțiile video, precum luminile, a devenit din ce în ce mai dificilă. Un factor important în criză este și concurența pe care Netflix și Amazon o fac altor companii, întrucât acestea au o putere financiară mai mare, deci acces mai ușor la echipamente, informează The Guardian.
Guy Heeley, producătorul viitorului film marca BBC ”Together”, a povestit că o variantă pentru lipsa echipamentului video a fost importarea acestuia din Europa de Est, întrucât „nu exista o singură lampă sau generator în Londra sau oriunde în apropierea Londrei”.
Însă pandemia a și dat mai mulți urmăritori, dar a luat și pe altă parte: industria media din Regatul Unit se bazează mult pe freelanceri, care au fost puternic afectați pe plan financiar de măsurile impuse în primele luni ale pandemiei.
Deși guvernul lui Boris Johnson a pus la dispoziția industriei mai multe scheme de ajutor, nu toți lucrătorii freelanceri au ajuns să le acceseze – în ciuda faptului că venitul acestora a fost cel mai instabil. Totuși, se dovedește că planul britanic a ajutat industria de entertainment globală, întrucât tot mai multe companii au dorit să profite de avantajele puse la dispoziție de Anglia, iar angajații liber profesioniști au primit mai multe oferte de muncă decât în perioada anterioară pandemiei.

Articole asemănătoare
Televiziunea italiană a făcut show misogin chiar de ziua împotriva violenței asupra femeilor
Suspiciunile de plagiat ale lui Ciucă și agresarea primarului Timișoarei de AUR au ajuns în presa internațională
Lukașenko continuă presiunile asupra presei: un jurnalist a fost arestat, iar publicația sa a fost închisă
Facebook nu va mai elimina reclamele politice care conțin informații false
Bullyingul pe Facebook, afișat de 14-15 ori la fiecare 10.000 de vizualizări