Twitter pregătește noi etichete de atenționare a dezinformării
Pe parcursul anului trecut, Twitter a încercat să combată fenomenul de dezinformare înflorit pe mai multe subiecte de interes public, cum ar fi pandemia SARS-CoV-2 sau alegerile prezidențiale din SUA.
După implementarea unor etichete, compania dorește să introducă noi ustensile pentru ca utilizatorii aplicației să învețe un comportament defensiv asupra dezinformării și manipulării mass-media. Twitter nu a confirmat oficial noile etichete sau când utilizatorii le-ar putea vedea pe platformă.
Săptămâna aceasta au apărut și o previzualizare a acestora, într-un tweet publicat de unul dintre echipa de cercetare a aplicației, Jane Manchun Wong. „Vezi cele mai recente” informații despre subiect, „Ramâi informat” și „Înșelător” sunt cele 3 noi etichete care urmează să fie incluse.
Printre acestea se vor afla incluse si link-uri pentru „citește mai mult”, care probabil vor redirecționa utilizatorii către informații cu privire la motivul pentru care tweet-ul a fost marcat.
Potrivit unui studiu de la începutul acestui an numit Timing Matters When Correcting Fake News, etichetele afișate oamenilor după citirea unui titlu au făcut ca postarea să fie mai puțin răspândită și a redus clasificarea greșită a acestor titluri de către oameni cu 25,3%.
Articole asemănătoare
Ce ar trebui să înțelegem din programul TVR de Revelion și reacțiile de după
Aplicația ChatGPT de pe iOS vine, de-acum, la pachet cu motorul de căutare Bing
Contul de Twitter al lui David Icke, închis pentru dezinformare
Scandal mediatic de proporții la Amazon – compania acuzată că vinde informații confidențiale
Un alt jurnalist palestinian a fost ucis în Fâșia Gaza