Publicația americană The Verge și-a schimbat complet designul site-ului, dar și modul în care utilizatorii interacționează cu articolele și conținutul de acolo.
Articoul care detaliază noile schimbări, însoțit de o postare pe Twitter, vorbește despre un „nou The Verge” care se va folosi de o nouă paletă de culori și fonturi, dar și noi metode prin care știrile și conținutul este afișat pe site.
Cea mai interesantă schimbare, însă, se referă la pagina principală a publicației. Numit de The Verge ca „Storystream”, noul feed va presupune afișarea nu doar a propriilor știri, ci includerea de link-uri către știri ale altor publicații și chiar tweet-uri sau clipuri virale de pe marile platforme de social media.
„Planul nostru este de a aduce cele mai bune elemente ale blogurilor de modă veche într-o experiență modernă de newsfeed și de a avea editorii și reporterii noștri să actualizeze constant site-ul cu cele mai bune știri din domeniul tehnologiei și științei de pe întregul internet. Dacă acest lucru înseamnă că trebuie să trimitem linkuri către «Wired» sau «Bloomberg» sau alte surse de știri, este foarte bine – suntem bucuroși să trimitem oamenii către lucrări excelente din alte părți și avem încredere că feed-ul nostru va fi suficient de util pentru a vă face să reveniți mai târziu. Dacă asta înseamnă că trebuie să încorporăm un TikTok viral sau un tweet nebunesc al unui CEO și să mergem mai departe, atunci așa să fie – putem face asta. Internetul este despre conversații, iar The Verge ar trebui să fie un loc în care să găsești conversații grozave”, a scris publicația în articolul dedicat noului update.
Cu alte cuvinte, The Verge vrea să devină un hub care să cuprindă tot felul de știri, anunțuri sau evenimente din lumea tech, adunate din colțurile internetului și afișate pe site-ul lor. E o mișcare îndrăzneață și una care blurează linia dintre publicație de știri și agregatoare de știri și conținut dintr-un anumit domeniu. În mod cert, decizia este o revoltă împotriva algoritmului platformelor de socializare care ajung să amplifice dezinformarea și opiniile lipsite de expertiză sau context.
„Dar publicarea pe platformele altora nu te poate duce prea departe. Și cu cât am trăit mai mult cu această idee, cu atât mai mult am simțit că propria noastră platformă ar trebui să fie un antidot la feed-urile algoritmice, un produs editorial realizat de oameni reali, cu inițiativă și expertiză”, a adăugat publicația în articolul sus menționat.
E o schimbare importană care reflectă tensiunile tot mai ridicate dintre platformele de socializare și publicațiile de știri care trebuie să se lupte cu algoritmi pentru a prezenta adevărul cititorilor.
Leave a Comment