La jumătatea săptămânii trecute, în timpul unei dezbateri dintre cei doi vice-președinți înscriși în cursa electorală, Mike Pence din partea lui Donald Trump și Kamala Harris din partea lui Joe Biden, o muscă s-a așezat pe capul republicanului.
Incidentul, deși pueril în esență, a fost privit cu mult umor de către susținătorii democraților, răspândindu-se rapid pe rețelele de socializare.
O oră mai târziu de la dezbaterea prezidențială, site-ul de campanie al lui Joe Biden a listat un plici de muște, cu textul “Truth Over Flies” («Adevărul înaintea muștelor», un joc de cuvinte între «minciuni», în engleză «lies», și «muște», «flies») pentru doar 10 dolari, conform Daily Wire.
Zach McNamara, una dintre persoanele implicate în campania fostului vicepreședinte din Administrația Obama, a scris pe Twitter că, până la miezul nopții, 15 mii de pliciuri de muște au fost vândute.
Până dimineața, produsul era deja sold-out. Nu e prima oară când echipa de campanie a lui Biden face un astfel de gest, inspirat de altfel din strategia lui Donald Trump. În aceeași zi în care New York Times a dezvăluit că actualul lider de la Casa Albă a plătit doar 750 de dolari pentru taxe în unii ani, în ciuda faptului că este miliardar, site-ul lui Biden a scos la vânzare insigne cu textul “Am Plătit Mai Multe Taxe Decât Donald Trump” (“I Paid More Income Taxes Than Donald Trump”).
Leave a Comment